Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stock traders corner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Originally posted by XYNaPSE View Post
    I mentioned C earlier. I think I'm going to get some monday. not 5000 rounds though. lol

    5000 rounds? You gonna have a shootout?

    The thing that bugs me is we're fucked now, as well as before, no matter which way you slice it. They should have let the poorly run financials just crater, they 'arent loaning' now anyway (I'm ignoring the credit bubble issue here for this point). Pouring more money into them will just seed a hyperinflationary scenario, leaving us holding the bag. I doubt any 'fix', we have to let things balance themselves out IMO.

    Comment


      Originally posted by Andy View Post
      5000 rounds? You gonna have a shootout?

      The thing that bugs me is we're fucked now, as well as before, no matter which way you slice it. They should have let the poorly run financials just crater, they 'arent loaning' now anyway (I'm ignoring the credit bubble issue here for this point). Pouring more money into them will just seed a hyperinflationary scenario, leaving us holding the bag. I doubt any 'fix', we have to let things balance themselves out IMO.
      IMO if they didn't bail out the big guys that caused this mess we'd be in worse shape because as they go down they'd take everything with it. I see it as a 'we have no choice' issue. I gaurantee that this recession would have become way worse and well into a great depression had this not been done because things would have spiraled out of control as these banks went down.

      Comment


        Call me crazy, but I think geithner is going to comeout with a real plan today which might spark a rally this week. So I jumped onto some fas and qqqq calls.

        If these clowns comeout and say's very little like they have been doing in the past, the market is going to punish them big time and obama can forget is huge budget.

        It seemed to me that obama is starting to listen to wall street from his 60 minute interview yesterday. Looks like he's going to drop that tax hike on aig. But will see!

        I'm looking for a bear market rally this week!

        Comment


          Damn it! My money didn't get into my account fast enough. I missed buying everything at the lows. Look at C. I could of had it at $1 something and now it's over $3.00 WAAAAAAAAAAAH!!!!

          Comment


            You had since the beginning of March to get in at one dollar and change. Someone is a slacker.

            Comment


              Originally posted by kkmay View Post
              You had since the beginning of March to get in at one dollar and change. Someone is a slacker.
              lol no I didn't. Can't do anything in the beginning of March when most of your money is tied up. I got paid for doing some work last week and money transfer times blah blah blah... You're no help! lol

              Comment


                I have a feeling it's going to tank anyway right before the bell or tomorrow.

                Comment


                  my spy apr 81 call took off today with rest of market. up 41% since open last week, most of that today. so where to we go from here. markets reverse on profit taking tomorrow or spx at 900? I think we will see more upside still and 900 looks like it could happen but who really knows...

                  Comment


                    We shall see with GDP coming out later this week.

                    Comment


                      Now that the bancruptcy-ness is being transferred from the banks to the taxpayer...banks should rally. And you know as goes the financials...

                      Thankfully I didnt dilly-dally and bailed on all my SPY puts in the 78's this morning, turns out just in the nick of time. I'm eyeing that moving average...and well, it was kinda dicey around lunchtime, but I think they were trying to get more short rocket fuel for that moon shot before lighting it up, lol

                      I garnished that C position with some UYG calls (-UUFDC @ .25) and some USO calls (-UBODC @ 3.1)

                      Well, good luck guys, I'm strapped in for the moonshot (hopefully), but I think our captain will do a good job...

                      Comment


                        LOL...good call on selling the puts... C has had a nice run, wish I'd snagged at under $2.00 a share

                        Comment


                          I'm buying qqqq and fas calls on weakness this morning. I think this rally is for real. Hedge funds and home investors are showing signs of buying. Good sign of a bottom forming. It's going to be choppy.

                          Comment


                            Market's up again. Good sign. C is going down a bit though. Anyone have any idea on how much further it will go down? $1 would be nice. lol

                            Comment




                              So does this mean anything important?



                              Citi reverse split could keep it in Dow- DJ Indexes


                              NEW YORK, March 24 (Reuters) - The chairman of the Dow Jones Index oversight committee said on Tuesday a reverse stock split in Citigroup (C.N) shares may decrease calls for dropping it from the blue-chip Dow Jones industrials index .DJI.
                              "A reverse split in Citigroup shares may reduce some of the calls for eliminating it (from the index)," said John Prestbo, who is also the executive director of the Dow Jones Indexes, on the sidelines of an event in New York.

                              Comment


                                On the C split, not really at this point.

                                I got worried when I read Cramer was pumping banks last night, and this morning ES was getting funky, so I bailed on everything and went to IWM puts. Didnt expect that massive sell off, just as things were getting pegged I bailed on the puts, but that getting pegged got even more so, lol. I even tried my hand at FAZ, but even at 3x, too slow for me, I'll stay with options.

                                Interesting recovery EOD, missed that fun as it was nap time for me, but I still managed to get some AMZN puts, I have unfinished business with that thing, and it was the most 'expensive' thing I could think of. Market getting really sketchy now IMO.

                                Good luck

                                Comment

                                Working...
                                X