Announcement

Collapse
No announcement yet.

Farmers Alminac Prunes lol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Farmers Alminac Prunes lol

    Hi everybody
    I was wondering ok heres the question !

    Do any of you use prune juice in a bowel regimine ?
    I do and it really does it's thing lmao Just the timing has to be on the schedule .

    Sometimes ok Today I had 1/2 cup of it and a swig of Coke Cola will work Wonders ''''

    Personally It seems more benneficial for me using this old fashioned remedy our Grandparents used in the past .....

    Fessing up I dont like the taste of Castor ouil but I also use that once in a while ..... Now I am showing my True old Age lmao .... Gotta have a sense of humor to write a post on this ...

    Do any of you out there use Prune Juice ?
    Sincerely ;
    Farmers Almanac
    Gypsylady

    #2
    they call it plum juice now, it's lighter.
    Get involved in politics as if your life depended on it, because it does. -- Justin Dart

    I shall not tolerate ignorance or hate speech on this site.

    Comment


      #3
      Thx Liz

      Comment


        #4
        Hi Everyone
        This post written from my bowel instincts made me realize that Old Remidies like this Prune Juice may be too overwhelming and eroneous with so little replies .
        Personally Fig bars and my daily 1/2 glass of mighty ol Prune Juice works lol

        If Pat Sajec asked me On wheel of fortune My reply would be I'd like to buy a Bowel ! Rofl

        Till later notice / progress on this old regimine I'll elaborate later on .
        Sincerely ;
        Goofy ol Gypsylady

        Comment


          #5
          Today's Glossary of almanac is the fact ;
          I mixed 1/2 cup of Splash and 1/4 cup of prune juice and it did wonders . BTW Tasted Great
          After 1 hour of ingesting this Drink The stuff immediately worked and boy thats a load off my mind ....

          Comment

          Working...
          X